Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Najnowsze video
TEM2-294 w akcji
ST44-1113+SM42-693...
ST44-172, Nurzec
ST44-1109 Sycze
Targi Hobby Pozna...
M62M-014
Euronaft
SU46-041
ST44-2046
ST44-2026+ST44-2050
Ostatnie artykuły
Salon Hobby 2015 czy...
Rogowskie Impresje
Pobiedziska i Trybun...
Żnin 2015
Kolejna solówka
Aktualnie online
Gości online: 4

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 82
Najnowszy użytkownik: Acid_Rain
Ostatnie komentarze
I z tym się liczyli...
No i gorączka opad...
Niestety to cena za ...
WTF.
Relacja + zdjęcia i...
Oby to nie był jedn...
Zadziwiająco szybko...
Torowisko Roco.
Byłem, bardzo fajne...
Taka sytuacja... B)
Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Brezio 2007-08-20 20:34
Panowie !! Temat foruma jest otwarty i jeśli jest wola w narodzie to będziem szraibować aż nam się klawiatury zagrzeją !! A jest o czym pisać i co dyskutować !! Nieraz łatwij w domciu przy k
AcidRain 2007-08-19 21:56
Wejdź na stronę raz jeszcze. Wyślij mi na maila lub PM hasło jakie chcesz mieć na userze Koszulek to Ci je zmienię a tego z numerkiem 1 wywalę. BTW jest funkcja "przypomnij hasło"
Koszulek1 2007-08-19 21:26
Szukam tego meniu z linkiem do forum. I nie widzę!
Koszulek1 2007-08-19 21:23
Koszulek1 i Koszulek to ta sama osoba czyli ja - J.S. Zapomniałem hasła do wcześniejego nicka.
AcidRain 2007-08-19 15:11
Podszedłem do tego na spokojnie. Prezes mówi odpalaj ale zaraz potem, że trzeba to przemyśleć. Stad nie uruchamiałem boarda. Teraz jest włączony, przy nowym logowaniu pojawi Ci się jako link
5 2007-08-19 14:19
Jeszcze nie do końca się obudziłem po powrocie, gdzie jest to forum, o którym tak głośno, gdzie można trochę podyskutować.
AcidRain 2007-08-19 12:51
Nemo, zmian w sumie nie ma. To tylko szlifowanie materiału według uzgodnionych założeń.
5 2007-08-19 11:20
Na chwilę człowiek wyjedzie i takie zmiany.
AcidRain 2007-08-16 15:45
Dzięki chłopaki, że ktoś był w środę w klubie Pfft
Brezio 2007-08-14 22:45
Łaaał FORUM !! Wink Dobra myśl !! Odpalaj !! Wink A tak poważnie to trzeba to przemyśleć, przynajmniej dla naszej klubowej komunikacji. Pozdro dla załogi !!
AcidRain 2007-08-13 23:09
No tak, shoutbox ma niestety ograniczenie, więc może jednak odpalimy forum :>
Brezio 2007-08-13 21:47
Coś chyba za dużo literek wklepałem i troszkę zjadło Wink Spotkanie w środę Smile Pozdrawiam
Brezio 2007-08-13 21:39
Witam szanownych kolegów po powrocie z urlaup-u Smile Stronka kwitnie i nabiera rumieńców za sprawą miłościwie nam panującego WEBMASTERA - Acid (drinkers) Rain-a i robi wrażenie !! Ale to moja su
AcidRain 2007-08-13 18:18
Ale dzięki za czujność, super że ktoś jeszcze to sprawdza i dba o rzetelność informacji.
AcidRain 2007-08-13 18:16
Nie tyle opisy co same zdjęcia. Mój błąd bo dodawałem zdjęcia po kolei a na starej stronie są pomieszane. Niestety, o ile teksty da się przenieść "kopiuj+wklej" tak zdjęcia już n
Koszulek 2007-08-13 13:57
W dziale Aliens w galerii Sigmy opisy zdjęć się przestawiły.
AcidRain 2007-08-10 06:26
Forum, jak pisałem wcześniej jest nieczynne i tak naprawdę nie wiadomo czy je uruchomimy a pewnie jeśli już to tylko dla komunikacji wewnątrzklubowej
L77 2007-08-09 20:18
milo gościć w 9-tym forum modelarzy kolejowych,ciekawe kiedy zdążę je wszystkie przecieć
5 2007-08-03 18:07
Z propozycjami działów się wstrzymaj drogi Koszulku, bo się okaże że strona z klubowej prywatną się stała, demokratycznie podejmiemy decyzję, może , a wtedy kto wie.
Smok 2007-08-02 19:46
Fajnie, że można zmieniać kolory tej strony.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

05-12-2018 21:15
14 grudnia to taki nadzwyczajny dzień, kiedy łamiemy się flexami i życzymy sobie wszystkiego pzejezdnego... kto ma chęć i ochotę... zapraszamy na wigilię klubową.

20-11-2018 16:14
Zaktualizujcie skład klubu połowa ludzi już nie jest członkami klubu, a największą żenadą jest pokazywanie jako skarbnika człowieka który od kilku lat nie płaci składek, i powinien sam si

19-09-2018 15:33
Melduję się! Grin

10-09-2018 09:57
Ze względu na malusi błąd w kalendarzu sugeruję przesunąć termin "wigilii" na 28.09. Poprzedni termin to czas zabawy we spólnym gronie w Braniewie Grin

06-09-2018 20:00
Dupy nie urywa... ale cierpliwości... nie od razu łkmk zbudowano... narazie to kurz zdmuchujemy. Przenieśmy rozmowę nieco głębiej a ja czekam na potwierdzenie terminu wigilii Smile

06-09-2018 19:48
Raczej stypa, rzeczywiście strona działa, ale jest martwa podobnie jak klub.

06-09-2018 14:05
Proponuję spotkanie "wigilijne" 5.10.2018 r. Co Wy na to ? Grin

24-10-2017 17:52
Spotkanie "zaduszkowe" w sobotę o 17.00. Grin

18-11-2016 10:19
Wigilia zaplanowana na 16.12.2016 , na 17-stą. Smile

15-10-2016 06:11
Pisze tu bo na forum nie każdy może wejść, w poniedziałek o 14-tej przestawiamy z Piotrkiem makietę aby sprawdzić poprawność mocowania, pomoc mile widziana.

23-09-2016 08:45
Jakby ktos jeszcze dzis sie wybieral niech da znac 506 646 435. Wieczorem bede wracal przez lodz

23-09-2016 08:31
Dodzwonić się do piotrka nie da a od środowej nocy nocuje 50m od klubu w nu hotelu Pfft

29-08-2016 19:40
My nie, ale oni może tak, trzeba pytać,głębiej.

21-08-2016 08:49
Wybieracie się na foty z elektryfikacji linii 201 Maksymilianowo-Gdy
nia?

15-07-2016 12:48
serdeczne pozdrowienia z daleka...... Smile PS. 29/07.... Smile Smile Wink

Copyright © 2007, Created by Acid Rain
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!