Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Najnowsze video
TEM2-294 w akcji
ST44-1113+SM42-693...
ST44-172, Nurzec
ST44-1109 Sycze
Targi Hobby Pozna...
M62M-014
Euronaft
SU46-041
ST44-2046
ST44-2026+ST44-2050
Ostatnie artykuły
Salon Hobby 2015 czy...
Rogowskie Impresje
Pobiedziska i Trybun...
Żnin 2015
Kolejna solówka
Aktualnie online
Gości online: 7

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 96
Najnowszy użytkownik: Acid_Rain
Ostatnie komentarze
I z tym się liczyli...
No i gorączka opad...
Niestety to cena za ...
WTF.
Relacja + zdjęcia i...
Oby to nie był jedn...
Zadziwiająco szybko...
Torowisko Roco.
Byłem, bardzo fajne...
Taka sytuacja... B)
Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
CTL Logistics transportuje zboże przez cztery granice
KolejNowy kontrakt to dla CTL podwójna premiera: - Z jednej strony po raz pierwszy w historii firmy transportujemy zboże - mówi Piort Plewa, dyrektor zarządzający CTL GmbH. - Z drugiej - po raz pierwszy realizujemy przewozy do Francji we współpracy z francuskimi kolejami państwowymi SNCF - dodaje.

Współpraca prywatnych i państwowych przewoźników

Dwa razy w tygodniu 22 wagony całopociągowego transportu zboża wyruszają w długą podróż ze Wschodu na Zachód Europy. Długość trasy wynosi 1450 kilometrów. - Transport przekracza granice aż 4 państw - mówi Matthias Raith członek zarządu CTL Logistics, odpowiedzialny za europejski rozwój koncernu. - Właśnie przy takich międzynarodowych transportach kolejowych wciąż istnieje konieczność optymalizacji. W tym kontekście nasz nowy projekt wybiega w przyszłość: CTL koordynuje współpracę wielu partnerów z kilku krajów, którzy przejmują odpowiedzialność za transport na swoich odcinkach trasy. Należą do nich zarówno prywatne spółki kolejowe, np. LTE w Austrii, jak również francuska kolej państwowa SNCF.

Optymalizacja dzięki współpracy

Rozpoczęcie realizacji projektu poprzedzone było bardzo krótkim, dwutygodniowym okresem przygotowawczym. Początkowo przejazd trwał 5 dni, ale CTL widzi możliwość dalszej optymalizacji - Pracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami, które pozwolą nam jeszcze bardziej skrócić czas przewozów na konkretnych odcinkach. Chcemy zredukować czas przejazdu do maksymalnie dwóch dni - mówi Plewa.

Współdziałając wszyscy partnerzy pracują na wspólny sukces - Kolej jest najbardziej efektywna, gdy wszyscy partnerzy współpracują w celu zapewnienia klientom najwyższej jakości usług - mówi Raith. - Tym projektem dowodzimy, że kolejowe transporty międzynarodowe, przy właściwej dyspozycji i użyciu optymalnych urządzeń mogą być lepszym rozwiązaniem niż transport morski czy drogowy - dodaje.
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24-10-2017 17:52
Spotkanie "zaduszkowe" w sobotę o 17.00. Grin

18-11-2016 10:19
Wigilia zaplanowana na 16.12.2016 , na 17-stą. Smile

15-10-2016 06:11
Pisze tu bo na forum nie każdy może wejść, w poniedziałek o 14-tej przestawiamy z Piotrkiem makietę aby sprawdzić poprawność mocowania, pomoc mile widziana.

23-09-2016 08:45
Jakby ktos jeszcze dzis sie wybieral niech da znac 506 646 435. Wieczorem bede wracal przez lodz

23-09-2016 08:31
Dodzwonić się do piotrka nie da a od środowej nocy nocuje 50m od klubu w nu hotelu Pfft

29-08-2016 19:40
My nie, ale oni może tak, trzeba pytać,głębiej.

21-08-2016 08:49
Wybieracie się na foty z elektryfikacji linii 201 Maksymilianowo-Gdy
nia?

15-07-2016 12:48
serdeczne pozdrowienia z daleka...... Smile PS. 29/07.... Smile Smile Wink

06-07-2016 17:28
Tabor jest,czas na moduł Wink https://www.youtu.
..S4yGcTpeAQ

01-04-2016 19:17
Slayer ostatnio jest oskarżany o zbytnią brutalność. Myślę, że słuchając choćby tego kawałka to mocna przesada: https://www.youtu.
..Nrb7ncKc9M


22-03-2016 21:37

22-03-2016 21:35

15-03-2016 21:00
dokładnie o tym samym pomyślałem, o malowaniu. Schemat i barwy będą ładnie wyglądały na tej lokomotywie Smile Uradowała mnie informacja, że jest szansa na ich powrót Smile

15-03-2016 18:52
Swoją drogą bombowiec będzie zajebiście wyglądał w malowaniu EccoRaila Smile

15-03-2016 18:50
Kupił je Boguś Plata ale czy przywróci do życia i ile to nie wiadomo. Podobnie zresztą jak z SU45. 5 maszyn poszło i podobno minimum 2 mają być ożywione. Czas pokaże.

Copyright © 2007, Created by Acid Rain
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!