Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Najnowsze video
TEM2-294 w akcji
ST44-1113+SM42-693...
ST44-172, Nurzec
ST44-1109 Sycze
Targi Hobby Pozna...
M62M-014
Euronaft
SU46-041
ST44-2046
ST44-2026+ST44-2050
Ostatnie artykuły
Salon Hobby 2015 czy...
Rogowskie Impresje
Pobiedziska i Trybun...
Żnin 2015
Kolejna solówka
Aktualnie online
Gości online: 3

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 96
Najnowszy użytkownik: Acid_Rain
Ostatnie komentarze
I z tym się liczyli...
No i gorączka opad...
Niestety to cena za ...
WTF.
Relacja + zdjęcia i...
Oby to nie był jedn...
Zadziwiająco szybko...
Torowisko Roco.
Byłem, bardzo fajne...
Taka sytuacja... B)
Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Co z przebudową dworca Łódź Fabryczna?
Kolej"Polska Dziennik Łódzki": Na początku przyszłego tygodnia zapadnie decyzja, co dalej z przetargiem na wyłonienie wykonawcy przebudowy dworca Łódź Fabryczna.
Na początku przyszłego tygodnia zapadnie decyzja, co dalej z przetargiem na wyłonienie wykonawcy przebudowy dworca Łódź Fabryczna.
Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że zarzuty wobec jednego z oferentów, firmy Pol-Aqua, dotyczące błędów proceduralnych, popełnionych w przetargu, są zasadne. Łódzki magistrat i PKP Polskie Linie Kolejowe czekają na uzasadnienie wyroku sądu.
- Mieliśmy świadomość, że podczas przetargu coś może się wydarzyć - mówi Marek Cieślak, wiceprezydent Łodzi. - Jeśli uzasadnienie wyroku nie będzie pociągało za sobą poważnych konsekwencji, przetarg będzie kontynuowany. Jeśli uzasadnienie będzie dla nas skutkować kłopotami przy inwestycji, unieważnimy przetarg i rozpoczniemy nowe postępowanie w trybie uproszczonym. Na przełomie lipca i sierpnia powinniśmy zamknąć przetarg. To termin optymistyczny, ale realny.
Cieślak nie boi się, że w trybie uproszczonym do przetargu przystąpią firmy krzaki. - Każda firma musi wpłacić ponad 50 mln zł wadium. Do przetargu nie zgłosi się nikt przypadkowy - twierdzi wiceprezydent.
PKP PLK zapewniają, że do ogłoszenia przez sąd uzasadnienia, prace komisji przetargowej będą kontynuowane. - Ta inwestycja jest projektem infrastrukturalnym bardzo złożonym, o przeszło 2-miliardowej wartości - podkreśla Alina Giedryś, dyrektor ds. projektów unijnych PKP PLK. Dodaje, że w przetargu złożono 14 protestów, 7 odwołań do Krajowej Izby Odwoławczej i dwie skargi do sądu.
Pol-Aqua, która wystąpiła z najkorzystniejszą ofertą i której jeden z konkurentów zarzucił błędy proceduralne, nie chce komentować sprawy. - Nie wpłynęło do nas oficjalne pismo - twierdzi Małgorzata Akimowicz-Paruszewska, public relations manager Pol-Aqua.
W przetargu, oprócz firmy Pol-Aqua, biorą udział 4 konsorcja. Krzysztof Woch, rzecznik Hydrobudowy Polska, uważa, że jeśli zostałby rozpisany nowy przetarg, to prawdopodobnie firma weźmie w nim udział.
- Ale wyznaczony termin zakończenia budowy jest bardzo ambitny. Jeśli czas rozpoczęcia prac miałby się przesunąć o kilka miesięcy, ryzyko przekroczenia terminów jest jeszcze większe. To zadanie typu "zaprojektuj i zbuduj". Gdyby był gotowy projekt i chodziło tylko o postawienie dworca, można byłoby to precyzyjnie obliczyć. Ale tu trzeba przygotować projekt, czekać na pozwolenia. Dotrzymanie terminu zależy od dobrej woli zainteresowanych inwestycją - ocenia Woch.
Inne firmy startujące w przetargu nie chcą zabierać głosu. Komentarza nie uzyskaliśmy z Budimeksu i Torpolu.
- Jeśli dojdzie do przetargu, zobaczymy, czy złożymy ofertę. Będzie to zależało od wielu warunków - mówi Marko Mihajic ze Strabagu. Warbud, który zaskarżył ofertę Pol-Aqua, uważa, że doszło do nieprawidłowości w przetargu, ale sprawy nie chce komentować.

Źródło: portal onet.pl
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24-10-2017 17:52
Spotkanie "zaduszkowe" w sobotę o 17.00. Grin

18-11-2016 10:19
Wigilia zaplanowana na 16.12.2016 , na 17-stą. Smile

15-10-2016 06:11
Pisze tu bo na forum nie każdy może wejść, w poniedziałek o 14-tej przestawiamy z Piotrkiem makietę aby sprawdzić poprawność mocowania, pomoc mile widziana.

23-09-2016 08:45
Jakby ktos jeszcze dzis sie wybieral niech da znac 506 646 435. Wieczorem bede wracal przez lodz

23-09-2016 08:31
Dodzwonić się do piotrka nie da a od środowej nocy nocuje 50m od klubu w nu hotelu Pfft

29-08-2016 19:40
My nie, ale oni może tak, trzeba pytać,głębiej.

21-08-2016 08:49
Wybieracie się na foty z elektryfikacji linii 201 Maksymilianowo-Gdy
nia?

15-07-2016 12:48
serdeczne pozdrowienia z daleka...... Smile PS. 29/07.... Smile Smile Wink

06-07-2016 17:28
Tabor jest,czas na moduł Wink https://www.youtu.
..S4yGcTpeAQ

01-04-2016 19:17
Slayer ostatnio jest oskarżany o zbytnią brutalność. Myślę, że słuchając choćby tego kawałka to mocna przesada: https://www.youtu.
..Nrb7ncKc9M


22-03-2016 21:37

22-03-2016 21:35

15-03-2016 21:00
dokładnie o tym samym pomyślałem, o malowaniu. Schemat i barwy będą ładnie wyglądały na tej lokomotywie Smile Uradowała mnie informacja, że jest szansa na ich powrót Smile

15-03-2016 18:52
Swoją drogą bombowiec będzie zajebiście wyglądał w malowaniu EccoRaila Smile

15-03-2016 18:50
Kupił je Boguś Plata ale czy przywróci do życia i ile to nie wiadomo. Podobnie zresztą jak z SU45. 5 maszyn poszło i podobno minimum 2 mają być ożywione. Czas pokaże.

Copyright © 2007, Created by Acid Rain
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!