Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Najnowsze video
TEM2-294 w akcji
ST44-1113+SM42-693...
ST44-172, Nurzec
ST44-1109 Sycze
Targi Hobby Pozna...
M62M-014
Euronaft
SU46-041
ST44-2046
ST44-2026+ST44-2050
Ostatnie artykuły
Salon Hobby 2015 czy...
Rogowskie Impresje
Pobiedziska i Trybun...
Żnin 2015
Kolejna solówka
Aktualnie online
Gości online: 5

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 96
Najnowszy użytkownik: Acid_Rain
Ostatnie komentarze
I z tym się liczyli...
No i gorączka opad...
Niestety to cena za ...
WTF.
Relacja + zdjęcia i...
Oby to nie był jedn...
Zadziwiająco szybko...
Torowisko Roco.
Byłem, bardzo fajne...
Taka sytuacja... B)
Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Umowa na nadzór modernizacji linii podpisana
Kolej15 maja 2012 roku podpisano umowę na nadzór nad modernizacją linii kolejowych na odcinku Łódź Widzew - Łódź Fabryczna wraz z budową węzła multimodalnego przy dworcu Łódź Fabryczna z firmą Safege o wartości 15 980 000 zł netto (19 655 400 zł brutto). Usługa obejmuje nadzór, administrowanie i koordynację realizacji umów, jakie są podpisane z wykonawcami robót, wyłonionymi w ramach odrębnych przetargów i polega na: pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami, koordynacji realizacji umów zawartych na wykonanie prac modernizacyjnych odcinka linii kolejowej oraz współpracy z dyrektorami projektu i kierownikami kontraktów zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację projektu. Inżynier będzie zobowiązany także do współdziałania z Komitetem Sterującym na zasadach określonych w umowie współpracy zawartej 28 marca 2011 r. pomiędzy PKP PLK, PKP SA i Miastem Łódź oraz zapewnienia obsługi prawnej, celem skutecznej realizacji zawartych umów na roboty. Do zadań wykonawcy należeć będzie również zarządzanie rzeczowo-finansowe, w szczególności kompleksowa obsługa umów na roboty w zakresie ich rozliczania, monitoringu i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej. Głównym zadaniem jest nadzór w imieniu zamawiającego tj. miasta Łodzi, PKP SA oraz PKP Polskich Linii Kolejowych nad realizacją inwestycji modernizacyjnej związanej z projektami:
  • Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych - POIiŚ 7.1-24.2;
  • Węzeł Multimodalny przy Dworcu Łódź Fabryczna - POIiŚ 7.3-30;
  • Program Nowe Centrum Łodzi - przebudowa infrastruktury wokół dworca Łódź Fabryczna;
  • Wzmocnienie konstrukcji części podziemnej dworca Łódź Fabryczna w ramach prowadzonego przez PKP PLK S.A. jako udział w realizacji inwestycji w ramach Projektu POIiŚ 7.1-24.2: "Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II, Lot B2, odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna - budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego nad i pod ul. Węglową", umożliwiające realizację inwestycji polegającej na zabudowie przestrzeni nad dworcem.
Inżynier będzie świadczył pełen zakres usług związanych z nadzorem nad realizacją umów zawartych w wyniku dwóch przetargów:
  • Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew i części szlaku Łódź Fabryczna - Łódź Widzew wraz z urządzeniami srk i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź Fabryczna - Łódź Widzew oraz modernizacji linii objazdowej Łódź Widzew - Łódź Chojny - Łódź Kaliska.
  • Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna - budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego nad i pod ul. Węglową.
Źródło: portal Rynek kolejowy
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24-10-2017 17:52
Spotkanie "zaduszkowe" w sobotę o 17.00. Grin

18-11-2016 10:19
Wigilia zaplanowana na 16.12.2016 , na 17-stą. Smile

15-10-2016 06:11
Pisze tu bo na forum nie każdy może wejść, w poniedziałek o 14-tej przestawiamy z Piotrkiem makietę aby sprawdzić poprawność mocowania, pomoc mile widziana.

23-09-2016 08:45
Jakby ktos jeszcze dzis sie wybieral niech da znac 506 646 435. Wieczorem bede wracal przez lodz

23-09-2016 08:31
Dodzwonić się do piotrka nie da a od środowej nocy nocuje 50m od klubu w nu hotelu Pfft

29-08-2016 19:40
My nie, ale oni może tak, trzeba pytać,głębiej.

21-08-2016 08:49
Wybieracie się na foty z elektryfikacji linii 201 Maksymilianowo-Gdy
nia?

15-07-2016 12:48
serdeczne pozdrowienia z daleka...... Smile PS. 29/07.... Smile Smile Wink

06-07-2016 17:28
Tabor jest,czas na moduł Wink https://www.youtu.
..S4yGcTpeAQ

01-04-2016 19:17
Slayer ostatnio jest oskarżany o zbytnią brutalność. Myślę, że słuchając choćby tego kawałka to mocna przesada: https://www.youtu.
..Nrb7ncKc9M


22-03-2016 21:37

22-03-2016 21:35

15-03-2016 21:00
dokładnie o tym samym pomyślałem, o malowaniu. Schemat i barwy będą ładnie wyglądały na tej lokomotywie Smile Uradowała mnie informacja, że jest szansa na ich powrót Smile

15-03-2016 18:52
Swoją drogą bombowiec będzie zajebiście wyglądał w malowaniu EccoRaila Smile

15-03-2016 18:50
Kupił je Boguś Plata ale czy przywróci do życia i ile to nie wiadomo. Podobnie zresztą jak z SU45. 5 maszyn poszło i podobno minimum 2 mają być ożywione. Czas pokaże.

Copyright © 2007, Created by Acid Rain
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!