Nawigacja
Ostatnie Obrazy
Najnowsze video
TEM2-294 w akcji
ST44-1113+SM42-693...
ST44-172, Nurzec
ST44-1109 Sycze
Targi Hobby Pozna...
M62M-014
Euronaft
SU46-041
ST44-2046
ST44-2026+ST44-2050
Ostatnie artykuły
Salon Hobby 2015 czy...
Rogowskie Impresje
Pobiedziska i Trybun...
Żnin 2015
Kolejna solówka
Aktualnie online
Gości online: 4

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 96
Najnowszy użytkownik: Acid_Rain
Ostatnie komentarze
I z tym się liczyli...
No i gorączka opad...
Niestety to cena za ...
WTF.
Relacja + zdjęcia i...
Oby to nie był jedn...
Zadziwiająco szybko...
Torowisko Roco.
Byłem, bardzo fajne...
Taka sytuacja... B)
Kalendarz
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Urodziny Urodziny:
ŁKA: Nie konkurencja, a rozszerzenie oferty na terenie Łódzkiego
KolejŁódzka Kolej Regionalna [Aglomeracyjna(!) -przyp. ŁKMK] nie będzie zagrożeniem dla Przewozów Regionalnych, a jedynie rozszerzeniem oferty przewozowej na terenie województwa. Przewoźnik będzie gotowy do uruchomienia przewozów w momencie, gdy zleci je urząd marszałkowski - mówi w rozmowie z "Rynkiem Kolejowym" prezes Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Maciej Głowacki.

"Rynek Kolejowy": Jak ma być podzielona organizacja przewozów między ŁKA a Przewozy Regionalne? Czy przewoźnicy nie będą konkurować na niektórych liniach?
Maciej Głowacki, prezes Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej: Połączenia ŁKA i PR będą się uzupełniały. Mam nadzieję, ze nasze oferty będą do siebie komplementarne, zarówno w obszarze taryf jak i przyjaznej pasażerowi częstotliwości połączeń.

Kiedy spółka rozpocznie prowadzenie przewozów pasażerskich?
To, kiedy ŁKA wyjedzie na tory będzie zależało od Województwa Łódzkiego, które zleca kolejowe przewozy pasażerskie w regionie. My jako przewoźnik kolejowy do czasu uruchomienia przewozów chcemy się jak najlepiej przygotować i dlatego właśnie już w chwili obecnej prowadzimy intensywne prace szukając rozwiązań, które będą w przyszłości obniżały koszty, choćby eksploatacyjne, jak i rozwiązań które już na samym początku pokażą pasażerowi, że przewozy kolejowe można zorganizować tak, by były dla niego przyjazne.

Czy składy EN57 województwa wejdą w skład floty przewoźnika i ile pociągów docelowo Łódzka Kolej Aglomeracyjna ma posiadać?
Łódzka Kolej Aglomeracyjna z pewnością dysponować będzie flotą najnowocześniejszych pociągów w liczbie 20 sztuk pochodzących z fabryk szwajcarskiego Stadlera. Będę to pociągi klasy Flirt-3, tj. najnowszej generacji. Niedawno rozpoczęliśmy szczegółowe konsultacje z producentem taboru nt. szczegółów jego wyglądu i wyposażenia technicznego. To bardzo żmudny i długotrwały proces, czego efektem ma być tabor unikatowy na skalę całego kraju. Za cel postawiliśmy sobie dopilnowanie najmniejszych detali tak aby pociągi były bezpieczne, komfortowe i efektywne pod względem parametrów jezdnych.
Co do zwiększania ilości składów to w tym momencie nie analizujemy takich możliwości. W pierwszej kolejności chcemy się skupić w 100 % na tym by otrzymać niezawodny tabor i wyjechać nim na tory.

Kiedy będzie sfinalizowana umowa na budowę zaplecza?
W ramach Projektu ("Budowa systemu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej") zrealizowana zostanie inwestycja polegająca na budowie zaplecza technicznego na stacji kolejowej Łódź Widzew. Na terenie obiektu prowadzone będą procesy mające na celu bieżące utrzymanie oraz naprawę taboru Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. 31 października 2012 r. ogłoszono wybór generalnego wykonawcy przedsięwzięcia. Najkorzystniejszą ofertę, niepodlegającą odrzuceniu, złożyła firma Trakcja SA z siedzibą w Warszawie. Trwają ostatnie przygotowywania dokumentów celem zawarcia umowy, której planowany termin podpisania przewidziany jest na najbliższe tygodnie.

Źródło: portal Rynek kolejowy
Komentarze
#1 | NOHAB dnia 2013-02-05 00:23
A z północnej wielkopolski głos taki Shock
im więcej spółek i przewozników, tym mniej połączeń i jeszcze większy rozpiżdziaj. A co ciekawe, to nawet gumowcy ograniczaja swoje trasy. Teraz na busa, zapindalasz do drogi krajowej Smile.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24-10-2017 17:52
Spotkanie "zaduszkowe" w sobotę o 17.00. Grin

18-11-2016 10:19
Wigilia zaplanowana na 16.12.2016 , na 17-stą. Smile

15-10-2016 06:11
Pisze tu bo na forum nie każdy może wejść, w poniedziałek o 14-tej przestawiamy z Piotrkiem makietę aby sprawdzić poprawność mocowania, pomoc mile widziana.

23-09-2016 08:45
Jakby ktos jeszcze dzis sie wybieral niech da znac 506 646 435. Wieczorem bede wracal przez lodz

23-09-2016 08:31
Dodzwonić się do piotrka nie da a od środowej nocy nocuje 50m od klubu w nu hotelu Pfft

29-08-2016 19:40
My nie, ale oni może tak, trzeba pytać,głębiej.

21-08-2016 08:49
Wybieracie się na foty z elektryfikacji linii 201 Maksymilianowo-Gdy
nia?

15-07-2016 12:48
serdeczne pozdrowienia z daleka...... Smile PS. 29/07.... Smile Smile Wink

06-07-2016 17:28
Tabor jest,czas na moduł Wink https://www.youtu.
..S4yGcTpeAQ

01-04-2016 19:17
Slayer ostatnio jest oskarżany o zbytnią brutalność. Myślę, że słuchając choćby tego kawałka to mocna przesada: https://www.youtu.
..Nrb7ncKc9M


22-03-2016 21:37

22-03-2016 21:35

15-03-2016 21:00
dokładnie o tym samym pomyślałem, o malowaniu. Schemat i barwy będą ładnie wyglądały na tej lokomotywie Smile Uradowała mnie informacja, że jest szansa na ich powrót Smile

15-03-2016 18:52
Swoją drogą bombowiec będzie zajebiście wyglądał w malowaniu EccoRaila Smile

15-03-2016 18:50
Kupił je Boguś Plata ale czy przywróci do życia i ile to nie wiadomo. Podobnie zresztą jak z SU45. 5 maszyn poszło i podobno minimum 2 mają być ożywione. Czas pokaże.

Copyright © 2007, Created by Acid Rain
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj!